sreda, 21. april 2010

Pisane kroglice


Totalno sem navdušena nad eno novejših mas za oblikovanje- Pardo Clay. Je ene vrste polymerna glina, ki ima dodan čebelji vosek in je brez ftalatov. Pakirana je v lušne plastične škatlice in lončke. Lepe, živahne barve, nakatere se med peko tudi spremenijo. Lahko se meša z drugimi polimernimi glinami in se peče tudi pri 110°C, kot fimo ( čeprav na embalaži piše drugače).(No, jaz tudi fima ne cmarim pol ure, ampak samo 5-10 min, ker sem bolj neučakane sorte =P )
Na začetku je dobro pregnesti, tudi zaradi zraka v sredi kroglice. Med prsti je zelo fajn občutek, kot da bi vosek gnetla. Ni tistega občutka plastičnosti, kot ga imam pri fimu. Pa barve ne pušča :)
Brala sem že, da je precej pacasta in se ne da nič konkretnega narest, no jaz sem naredila klobasico rožico in moram priznat, da mi je boljša od fima.
Najprej sem vzela od vsake barve po dve kroglici in ju speštala v ploščice.


Belo in roza sem spustila skozi strojček za nudlčke, da sta se prelili, in zvila v rolco.


Za sredinsko kačico sem vzela oranžno, rumeno in lila z bleščicami, ki se po peki spremeni v oranžno z zlatimi bleščicami,...


...in jih sestavila skupaj.


Sestavila sem rožico...


...in jo zvaljala v klobasico.


Med drugim je nastal tale obesek.


Iz ostankov pa še en obesek...


...in uhani.

2 komentarja:

  1. no mačka o tejle masi mi boš pa kaj več povedala ob kakšni sobotni kavici ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ... uhani so mi še posebej všečni ;)

    OdgovoriIzbriši