sobota, 2. oktober 2010

BARVE...

...obožujem barve. Take enobarvne, pa pisane, pa kodrlajsaste. In barve, ki "sploh ne pašejo skupaj" :)
In potem se Klavdija spomni eno novo luštno igrico-izziv. Itak, da sem se morala prijavit. V igri so namreč barve. In kar deset različnih. In stlačenih v 5x5 cm!! Take, ki so na ozadju....UPS! :)
No ja, sprintala sem si ozadje in se podala na lov za perlicami, ki bi ustrezale.
Uporabila sem Toho Beads 2mm, pa še bel filc in mini steklen lonček za marmelado.  Iz perlic sem sešila mini mandalo, dve zvezdici in...
Vse skupaj sem si na začetku nekoliko drugače zamislila, a delala sem po občutku in nastal je prikupen filcast lonček z gumbkoma in zakladom, malo pisano odejico ;)

Ko odejica sodeluje v izzivu, mora biti spravljena v lončku :) , da ustreza določenemu merilu :D


Ker je moj lonček okrogel, sem izmerila premer pokrovčka, ki meri malo manj kot 5cm. V višino je pa točno pet, vendar nikakor nisem mogla slikat, vedno se iz nekega kota drugače vidi. 
Zdaj pa držat pesti, da dobim nagradico, ki je prav simpatična ^.^



5 komentarjev:

  1. IIIiiiiii...superca! Bravo, sm jest vedla da se da iz 10 barv narest tako lepoto! BRAVO!
    Kar se pa velikosti tiče...je čist vredu, če bi bilo večje kot 5x5, potem bi bil pa problem ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. tnx :) če bi blo slučajn višje, se pa sam pokrovček uporab-se zadi prilepi priponka in postane broška :D:D

    OdgovoriIzbriši
  3. A ti si ta Maja, ki ji je uspelo skombinirati vse te barve in to v lepo in uporabno celoto!! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala obema :) Mislim, da bom v lonček natočila vosek z močnim eteričnim oljem, da bo čisto zares uporaben ;)

    OdgovoriIzbriši