petek, 30. april 2010

UžiVantSke BunKicE...

...uživajo pa zato, ker imajo našo 100% pozornost. Ko razmišljamo o njih in njihovem nastanku. Ko vložimo energijo in trud v izdelavo. Ko pazimo, da se bodo pridno spekle in lepo polakirale. Ko jih obračamo in občudujemo ter ocenjujemo, če je ta res tista prava. Ko jih položimo v njim namenjeno škatlico in se samo zaradi njih dobimo z drugimi ustvarjalkami. Ko pošljemo po pošti in so vse misli usmerjene v to, da bodo v škatlici prišle (cele) do cilja. Ko komaj čakamo, kdaj bo naslednja objava in naslednje fotke, kot otrok, ki komaj čaka darilo. =D


In sem jo tudi jaz končno dočakala ;) Škatlico. Je bilo jasno, kaj skriva...vendar, v živo so stvari pač drugačne kot na sliki. V torek mi jo je predala Katka in komaj sem čakala, da jo odprem in se naslajam nad lepoto.

Vsaka zase je nekaj posebnega. Upala sem, da so me "moje izbranke" počakale.  In so tudi me =) Tako, da odločitev, katerih 8 bom izbrala, ni bila tako zelo težka. Čeprav bi me skoraj premamilo barvno kombiniranje, kar zame ravno ni značilno ;) Če dam to in to skupaj, ne bosta barvno pasali...pa se nisem dala in ostala pri kroglicah, ki so mi bile všeč in prav v tem je čar, da ne pašejo skupaj ;) Kaj bo iz tega nastalo, bomo pa še videli =P
Izbrala sem tele


Za izdelavo mojih sem izbrala živahne pomladanske barve treh različnih polymernih mas, rožice, nekaj pisanega, pa malo kombinacije z lističi za metaliziranje in črno bela kombinacija za ravnotežje. Ena je sfilcana-malo za spremembo ;)



Tale s kristalčki pa gre v posebno vrečko


Škatlico sem danes predala Alenki in kroglice nadaljujejo svoje popotovanje.
Zdaj pa (spet) veselo na delo, da sestavim kos nakita. 14 dni imam časa. Trenutno nimam pojma, kaj bo nastalo. Prepustimo se domišljiji...


1 komentar:

  1. ja, pa se je katera že vprašala, kako se te krasotice počutijo na svojem romanju od hiše do hiše, ko se morajo vedno znova spoznavati med seboj. Eh, pa kaj bi to, se pač krog prijateljstva vedno bolj širi in to je najbrž tudi osnovni moto te igre. Spoznavati se, prijateljevati in predvsem ustvarjati, pa seveda tudi veliko čarati. Me pa res zanima, kakšno lepoto bo načarala zadnja v verigi, ki bo istočasno tudi sklenila tole romanje kuglic. Lepo vas je spremljat in občudovat vaše prelepe izdelke.

    OdgovoriIzbriši